سلام
دهکده سرگرمی
این وبلاگ هر روز به روز میشود

سلام به  دوستان گل و گلاب  اميدوارم كه هر جا هستين سالم و سلامت باشين

 اين وبلاگ همه چي اون تو داره  . هر چي كم و كاستي هست به بزرگي خودتون ببخشين و  بهم بگيد تا رفعش كنم 

راستي نظراي خوشگلتون رو از من دريغ نكنين

 اين تبليغات مال خود لوكس بلاگه و به خاطر اونا منو ببخشيد اما چاره اي نيست


امیدوارم خوشتون بیاد

باتشکر

علی جعفرزاده


  http://irimg.net/images/ubtdkf7h5ri95e1jh92e.gif



نظرات شما عزیزان:

یاس
ساعت12:05---30 تير 1392
سلام علی جان. دوست ویسگوونیت هستم. موفق باشی بای

فرزانه
ساعت22:46---21 خرداد 1392
سلام
وبتونو دیدم
خیلی جالب و متنوعه
امیدوارم زندگی تون هم پرباشه از تنوعهای زیبا و خوب که شما ر برسونه به جایگاهی که شایسته ی شماست و آرزوتونه
موفق باشید
یاعلی


هستی
ساعت20:06---12 ارديبهشت 1391
سلام من لينكت كردم اگه ميشه من هم لينك كن ممنون از وبت بازم بهت سر ميزنم

تیم حرفه ای تجاری
ساعت19:01---4 ارديبهشت 1391
برای یک بار هم که شده بطور جدی در خصوص مطالبی که در وبلاگ ما مشاهده می کنید ابتدا در اینترنت تحقیق کنید و در صورت تمایل از مشاوره رایگان تیم حرفه ای ما بصورت ارسال ایمیل و اس ام اس در خصوص ارزها و سیگنالهای خرید و فروش بهره مند شوید تا از کابوس استخدام و گرفتن حقوق ماهیانه بخور و نمیر خلاص شوید
تنها وبلاگ تخصصی تفسیر و ارسال سیگنال دقیق در لوکس بلاگ
daneshforex.loxblog.com


ازوبلاگتون پول پارو کنید!
ساعت15:29---27 فروردين 1391
سلام دوست عزیز

تاحالاچیزی از کسب درامد اینترنتی شنیدی؟

کسب درامدی که میتونه ماهانه تایکی دو میلون تومان بفرسته تو جیبت البته اگه زرنگ باشی

وبه جای اینکه وقتتو تواینترنت باوبگردی وچت و... تلف کنی میتونی از اینترنت بهینه استفاده کنی ودرامد کنی

من شمارو به این کار دعوت میکنم

روش کار خیلی ساده است و فقط شما باید به این ادرس بریدhttp://mehdi71.zaminmarket.com/

وعضو بشیدبعد میتونیدبنرهای تبلیغاتی روتوی سایت یاوبتون قرار بدیدبعد هرکی که بیاد واز طریق بنری که شما گذاشتین تو وبتون یه کالاییی بخره یه پورسانتی هم به شما تعلق میگیره البته بادرصد بالایی

از ادرس فروشگاه ما هم دیدن کنید ازشیرمرغ تا جون ادمیزاد توش هست!!!

http://serishshop.fay.ir

راستی اگه خواستی تبادل کنیم وامار بازدیدکنده از وبت بره بالابیا به همین ادرس http://serishshop.fay.ir وبعد از اینکه با اسم کسب درامد از وبلاگ لینکم کردی خبرم کن تا با چه اسمی بلینکمت

وهمچنین اگه خواستی بنر ماروبا کد





تو وبت قرار بده

منتظرم

یاعلی


mahsa
ساعت11:56---25 فروردين 1391
من مشتاق شدم با شما تبادل لینک کنم منو با
نام نياتو...خصوصيه
وآدرسhttp://mahsa113.loxblog.com/
لینک کن و سپس به وب من بیا و در سمت چپ تو لینک دوستان برو پایین تا می رسی به آخرش و تو تبادل لينک هوشمند عنوان و ادرس وب خودتو وارد کن راستی باید اول منو لینک کنی تا لینک نکنی نمیشه




فرمهر
ساعت18:53---19 فروردين 1391
........¶¶¶
......¶*....¶¶
.....¶*........¶
.....¶*...*...¶¶............¶...¶¶
.....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶
......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶
........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶
..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶
..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶
........¶*...................*¶
......¶*...\\.............//...*¶
.....¶*.... @ ........ @ .... *¶
......¶*.............Y..........*¶
.......¶*........I_I_I ........*¶
..........¶*................*¶
..............¶*,,,...,,,,*¶
.................\\\\\))////
..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*:
......¶......¶*...............*¶....¶
..¶......¶*....................*¶.....¶
¶.....¶*...........................*¶....¶
¶.....¶*.............✿............*¶....¶
¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶
.........¶*............¶..........*¶
.........¶*............¶..........*¶
..........¶*...........¶.........*¶
............¶*.........¶.......*¶
..............¶*.......¶.....*¶
......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶
...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶✿¶¶¶✿¶¶..¶¶
عزیزم وبلاگت خیلی عالیه به من هم سر بزن
..بدو بیا
.ضمنا نظر هم یادت نره ...و اگه دوس داشتی بگو لینکت کنم


صالحی
ساعت19:18---5 فروردين 1391
سلام
من شما رو لینک کردم
شما هم منو لینک کنید
با عنوان برگزار کننده ختم ها
وآدرس وبلاگم
ممنون


nima
ساعت1:53---4 فروردين 1391
سلام....


وب لاگ خیلی خوبی دارید من از مطالب داخل توش لذت بردم.


اگه شما مایل هستید باهم تبادل لینک کنیم


اگه میشه منو به اسم (***SAHR MUSIC***)لینک کنید وبعد به من خبر بدین که شما رو به چه اسمی لینک کنم


amir
ساعت14:57---26 اسفند 1390
سلام من تورو لینک کردم اگه میشه توام منو لینک کن مرسی

رضا گلشن فر
ساعت19:25---8 اسفند 1390
سلام وب لاگ خوبی دارید دوست دارم به وبلاگم سر بزنید

فاطمه
ساعت11:59---21 بهمن 1390
سلام
لینک شما در سایت من به واسطه تنظیمات در حالت غیر فعال قرار گرفته بود که اکنون قابل مشاهده است


aryan
ساعت12:55---19 بهمن 1390
وب لاگ خوبی داری بهسایت ما هم سر بزن www.aryansadeghi.loxblog.com

ali
ساعت21:01---17 بهمن 1390
با تشکر از وبلاگ خوبت . علی فقط سعی کن دانلود ها تو در سایت بیشتر کنی

گروه سرزمین من
ساعت15:11---16 بهمن 1390
با سلام
آیا تا کنون فکر کرده اید که وبلاگ خود را به یک سایت مستقل تبدیل کنید؟!
آیا نگران هزینه آن هستید؟!
ما به شما پاسخ می دهیم : دیگر نگران تبدیل وبلاگ به سایت خود نباشید. گروه سرزمین من ارائه دهنده انواع هاست و دامین:
ir - com - net - net.ir - org.ir - ac.ir - org - co.ir
برای اطلاع از قیمت های ما می توانید با ما از طریق ایمیل زیر ارتباط داشته باشید.
admin@mysarzamin.ir
----
در ضمن در مسابقه وبلاگ برتر ما نیز می توانید شرکت کنید.
به آدرس
topblog.blogveb.com
منتظر شما هستیم


king-skeletor
ساعت18:59---5 بهمن 1390
خیلی بد و آشغال و بدردنخوره.توهم خیلی خری
پاسخ:پاسخ:سلام دوست عزیز ممنون که برام نظر گذاشتی از ابراز علاقت هم ممونم ای کاش آدرس وبلاگت رو میذاشتی


king-skeletor
ساعت18:58---5 بهمن 1390
خیلی بد و آشغال و بدردنخوره.توهم خیلی خری
پاسخ:پاسخ:سلام دوست عزیز ممنون که برام نظر گذاشتی از ابراز علاقت هم ممونم ای کاش آدرس وبلاگت رو میذاشتی


king-skeletor
ساعت21:22---3 بهمن 1390
درود بر تو

امیدوارم با مطالبی که بذار موفق شی

میتونم توی قالب و این ها کمکت کنم عزیز

خشو حال میشم به وب ما هم سری بزنیپاسخ:ممنون عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 21 دی 1398برچسب:سلام و خوش آمد گویی,
ارسال توسط علی جعفرزاده
آخرین مطالب