دهکده سرگرمی
این وبلاگ هر روز به روز میشود

 نرم افزار معروف MOBY Explorer نرم افزاریست برای مدیریت بر فایل ها و پوشه های موجود در حافظه و رم تلفن همراه شما.  از خصوصیات این نرم افزار بطور خلاصه می توان به موارد زیر اشاره داشت:

 

          - امکان رمز گذاری بر روی فایل ها (Protect)
          - امکان ویرایش فایلهای متنی رایج همچون فرمت txt
          - امکان ایجاد فایل های زیپ (ZIP)
          - امکان باز کردن فایل های زیپ (UNZIP)
          - امکان مشاهده کلیه فایل ها و پوشه های مخفی (Hidden)
          - امکان copy و past کردن کلیه فایل های مخفی و آشکار
          - و ...


 

 قطعاْ داشتن یه چنین نرم افزاری برای مدیریت و تسلط بر فایلها و پوشه های موجود در گوشیتان لازم و گاهی ضروری است. در این صورت شما با یک تیر چندین نشان میزنید. پیشنهاد میکنم جدیدترین نسخه این برنامه رو (ورژن3) که چندی پیش عرضه شده است ، از وبلاگ دهكده سر گرمي بطور کاملاً رایگان دانلود نمایید!

 نرم افزار فوق جاوا بوده و بدلیل MultiScreen بودن برروی اکثر گوشی ها قابل نصب و اجراست.

 دانلود  (با لینک غیرمستقیم )   |    با حجم ۱۲۱ کیلوبایت

 پسوورد:  www.javaprogrames.blogfa.com  (تمام حروف کوچک می باشند.)

حتما ادامه مطلب را ببینید


تاریخ: شنبه 12 فروردين 1391برچسب:moby explorer,
ارسال توسط علی جعفرزاده

 

دانلود بازی

دانلود بازی فانتزیMelon Samurai مخصوص symbian 3 & s60v5

Melon Samurai یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده از سری بازی های فانتزی می باشد. احتمالا نام این بازی فانتزی را بارها شنیده اید. داستان این بازی زیبا مربوط به هندوانه هایی می شود که به آسمان پرتاب می شوند و شما شمشیرهای سامورایی که بسیار تیز و بران هستند در دست دارید و باید تا می توانید این هندوانه ها را قبل از اینکه به زمین برسند تکه تکه کنید. در این بازی سرعت عمل حرف اول را می زد و شما در آغاز هر مرحله باید آمادگی کامل داشته باشید تا به محض پرتاب هندوانه ها شما هم شروع به تکه تکه کردن آنها کنید. توجه کنید امتیاز گرفتن در این بازی به تکه کردن هندوانه ها بستگی دارد یعنی هر چه بیشتر هندوانه ها را تکه تکه کنید امتیاز بیشتری کسب می کنید. این بازی دارای گرافیک بالایی می باشد و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

حتما ادامه مطلب را ببینید


تاریخ: چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:دانلود بازی فانتزیMelon Samurai مخصوص symbian 3 & s60v5,
ارسال توسط علی جعفرزاده

 

برنامه موبایل

ساخت گالری 3D برای سیمبیان سری 60 ورژن 5 با Scalado PhotoFlow V2.0.1

تقریبا تمامی افرادی که از گوشی های دوربین دار استفاده می کنند عکس های زیادی در گوشی خود دارند و آرشیو کردن و دسترسی سریع داشتن به آنها تقریبا کاری دشوار است. Scalado PhotoFlow یک برنامه بسیار کاربردی در زمینه ساخت آلبوم های تصویری بصورت سه بعدی می باشد. شما با استفاده از این برنامه می توانید تصاویر و عکس های شخصی و عمومی خودتان را آرشیو کرده و بصورت سه بعدی در آورید. با نصب این برنامه و آرشیو کردن تصاویر می توانید وقت کمتری را صرف یافتن تصاویر کنید. این برنامه در کنار ساختن آرشیو سه بعدی می تواند یک برنامه کارآمد برای دسته بندی موضوعات خاص تصاویر کنید

حتما ادامه مطلب را ببینید


ارسال توسط علی جعفرزاده
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد