دهکده سرگرمی
این وبلاگ هر روز به روز میشود

 
فهرست خرید فتح الله زاده برای استقلال 91 لو رفت

مدیرعامل استقلال برای فصل بعد بازیکنانی همچون جلال حسینی، محمد قاضی و رضا نوروزی را مدنظر دارد.

حتما ادامه مطلب را ببینید

ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جعفرزاده

  امیل بادال یک هنرمند با استعداد ایرانی است که چون از لامبورگینی رونتون خوشش آمده بود، تصمیم گرفت برای خودش یک نمونه ی زیبا طراحی کند.

56317128523593287750 طرحی الگو گرفته از لامبوگینی توسط یک ایرانی

 

حتما ادامه مطلب را ببینید

ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جعفرزاده

 

خبر سياسي|حق مشهد اين نيست آقای رئيس جمهور!

بر اين باورم که اين قطعه بهشتی و اين ديار می تواند و بايد در زمان تثبيت نظام اسلامی به نماد تمدن سازی انقلاب اسلامی تبديل شود و اين حق مشهد است که متاسفانه به آن پرداخته نشده است.

حتما ادامه مطلب را ببینید

ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جعفرزاده

 

 رحمتی؛ دروازه بانی که این روز ها یا صفر است یا صد

دروازه‌بان استقلال و شماره ‌یک بی‌رقیب سال‌های اخیر تیم‌ملی را مدت‌های زیادی بود تا این حد نامطمئن و پراشتباه ندیده بودیم.

حتما ادامه مطلب را ببینید

ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جعفرزاده

 


خبر ورزشي|رای تبانی فوتسال اعلام شد

محمدحسین عراقی، سرپرست تیم فوتسال گیتی پسند نیز از جرایم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مصون نماند و ضمن چهار ماه محرومیت از فعالیت در فوتبال و فوتسال کشور به پرداخت 80 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حتما ادامه مطلب را ببینید

ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جعفرزاده

افرادی که این ویتامین را مصرف کرده بودند در آزمایشات عملکردهای ذهنی، امتیازات بهتری بدست آورند.
.

.

.

 

تقویت حافظه با مصرف ویتامین B
یک مطالعه نشان می دهد، سالخوردگانی که مدت دو سال ویتامین ب ۱۲ و فولیک اسید مصرف کرده بودند نسبت به بزرگسالانی که این ویتامین ها را مصرف نکرده بودند، حافظه کوتاه و بلند مدت بهتری داشتند.

این مطالعه که در مجله آمریکایی Clinical Nutrition منتشر شده است نشان می دهد که فواید مصرف این ویتامین ها کم، اما امیدوار کننده است.

به گزارش سایت پاتوق۹۸، ‘جانین واکر’ محقق بیمارستان ملی استرالیا، می گوید: ویتامین ها نقش مهمی در تقویت سلامت و بالا بردن عملکرد ذهنی و شناختی افراد سالخورده دارند.

در این مطالعه محققان بیش از ۷۰۰ نفر، افراد ۶۰ تا ۷۴ ساله را به دو گروه تقسیم کردند و از یک گروه خواستند که هر روز یک دوز فولیک اسید و ویتامین ب ۱۲ مصرف کنند و به گروه دیگر قرص های دارونما دادند.

دوز ویتامین، شامل ۴۰۰ میکروگرم فولیک اسید و ۱۰۰ میکروگرم ویتامین ب ۱۲بود.

افرادی که در این مطالعه شرکت کرده بودند علائم افسردگی داشتند، اما در هیچ یک از آنها افسردگی بالینی تشخیص داده نشده بود.

والکر گفت: سالخوردگانی که علائم شدید افسردگی دارند باید مورد توجه قرار گیرند، زیرا افسردگی در سالخوردگی با افزایش خطر کاهش ادراکی ارتباط دارد.

پس از گذشت ۱۲ ماه به نظر می رسید که هیچ تفاوتی میان این دو گروه ها در حافظه، توجه و سرعت وجود ندارد.

اما بعد از دو سال، افرادی که ویتامین مصرف کرده بودند در آزمایشات عملکردهای ذهنی، امتیازات بهتری بدست آورند.

برای مثال در آزمایش حافظه کوتاه مدت افرادی که دارونما مصرف کرده بودند پس از دو سال امتیازاتی در حدود ۲/۵ تا ۵/۵ بدست آوردند، اما افرادی که ویتامین مصرف کرده بودند امتیازات آنها از ۱۶/۵ به حدود ۶/۵ افزایش یافته بود.

با استفاده از حافظه کوتاه مدت می توان شماره تلفنی را که تازه شخصی به شما داده شماره گیری کرد، اما با حافظه بلند مدت می توان این شماره را یک روز و یا یک هفته بعد بیاد آورد و آن شماره را گرفت.

یک نظر در مورد تقویت حافظه با مصرف ویتامین ها این است که ویتامین ها موجب کاهش سطح مولکول homocysteine در بدن می شوند و این مولکول با ابتلا به بیماری قلبی و عروقی و عملکرد ضعیف حافظه ارتباط دارد.

گفته می شود که کاهش مولکول homocysteine احتمالا خطر ابتلا به بیماری قلبی و عروقی را کاهش می دهد که این خود بر عملکرد ذهنی فرد تاثیر می گذارد.

حتما ادامه مطلب را ببینید


تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:قدرت حافظه با ويتامين,
ارسال توسط علی جعفرزاده

اگرچه از پاییز امسال زمان رونمایی مزدا ۶ اعلام شده بود اما همچنان دانسته هایمان در مورد این خودروی جدید بسیار کم می باشد. تنها می دانیم که مزدا ۶ براساس طرحی از خودروی مفهومی تاکری که در نمایشگاه سال ۲۰۱۱ توکیو رونمایی شده بود طراحی و تولید شده است.

مزدا ۶ جدید رونمایی شد + عکس

جیم سولیوان ، مدیر مزدا گفت: مزدا با به کارگیری فناوری اسکای اکتیو و موتور گازوئیلی ۲٫۰ لیتری اسکای اکتیو در خودروهایی مثل مزدا ۳ مدل ۲۰۱۲ و cx-5 مدل ۲۰۱۳ به خوبی نشان داده که هنوز می تواند خودروهایی کم مصرف و پربازده را تولید نماید. مزدا ۶ مدل ۲۰۱۴ اخرین دستاورد شرکت در این بخش است و رقابت و میزان فروش زیادی را برای ان انتظار داریم. سایت پاتوق۹۸ : باید یاداوری کرد خودروی تاکری دارای یک موتور ۲٫۲ لیتر اسکای اکتیو دیزل می باشد که در کنار ان یک جعبه دنده شش سرعته خودکار قرار گرفته این خودرو ۴۸۵۰ میلی متر طول ، ۱۸۷۰ میلی متر عرض و ۱۴۳۰ میلی متر ارتفاع دارد.

حتما ادامه مطلب را ببینید


تاریخ: یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:اخبار ماشين, اخبار جديد مزدا,
ارسال توسط علی جعفرزاده

بازیگر سینما درگذشت

فاطمه طاهری بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون درگذشت

فاطمه طاهری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درگذشت.

این بازیگر صبح امروز در منزل خود در شهرک بوعلی دچار عارضه سکته قلبی شد و درگذشت و به بیمارستان پارسیان منتقل شد.

سایت پاتوق ۹۸ :‌این بازیگر با نام کامل فاطمه صفرطاهری اصفهانی در سال ۱۳۱۸ در تهران متولد شد و پس از اخذ دیپلم از سال ۱۳۳۶ فعالیت هنری‌اش را با حضور در تئاتر آغاز کرد و از سال ۱۳۶۶ نیز با فیلم «تحفه‌ها» وارد سینما شد.

از فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی این بازیگر می‌توان به گل پامچال، سایه همسایه، خاله سارا، طوبی، روز باشکوه، پهلوانان نمی‌میرند، زیر بام‌های شهر، دبیرستان خضرا، هامون، سفر جادویی، انفجار در اتاق عمل، شهر در دست بچه‌ها، نرگس، دیدار در استانبول، رابطه پنهانی، طعمه، مستاجر، آبادانی‌ها، جای امن، مهریه بی‌بی، راه افتخار، بی‌قرار، مرد آفتابی،‌ زن امروز، تارهای نامرئی، طوطیا، شوخی، دختری به نام تندر، میهمان مامان، پشت پرده مه و گرگ و میش اشاره کرد.

حضور در سریال «دارا و ندار» از آخرین فعالیت‌های بازیگری طاهری بود و در حال حاضر نیز سریال تعطیلات نوروزی از این بازیگر از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

حتما ادامه مطلب را ببینید


تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:سينما, تلوزيون, مادر, مادر سينما , در گذشت,
ارسال توسط علی جعفرزاده

تعطیلات سال

بررسی تعطیلات رسمی سال جاری نشان می‌دهد که اگرچه براساس تقویم تنها ۲۱ روز تعطیل رسمی در سال ۹۱ وجود دارد اما تعطیلات اداری به حدود ۱۳۰ روز می‌رسد.

به گزارش مشرق، از اول فروردین سال جاری تا بیست و نهم اسفند ماه تنها ۲۱ روز تعطیل رسمی وجود دارد اما محاسبه روزهای جمعه و تعطیلات اداری روزهای پنجشنبه و آنچه در روال معمول روزهای بین دو تعطیلی نامبرده می‌شود نشان می‌دهد که میزان تعطیلات اداری سال جاری به نسبت کل روزهای سال بیش از یک سوم روزها را تشکیل می‌دهد.

بر اساس این گزارش پاتوق۹۸ ، ۵۲ روز جمعه و ۵۲ روز پنجشنبه در سال ۹۱ وجود دارد. روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه که تعطیل رسمی هستند به ترتیب یکشنبه و دوشنبه‌اند از آنجا که روز شنبه روز کاریاست اما بین تعطیلات جمعه و یکشنبه ودوشنبه قرار گرفته عملا تعطیل خواهد شد.

از سوی دیگر یکشنبه و دوشنبه بیست و نهم و سی‌ام مرداد نیز با همین وضعیت مواجهند.

سه‌شنبه دهم بهمن ماه تعطیل رسمی است. چهارشنبه روز کاری و پنجشنبه و جمعه نیز روز تعطیل محاسبه می‌شوند بنابراین در روال اداری کشور روز چهارشنبه نیز تعطیل خواهد بود.

همچنین یکشنبه بیست و دوم بهمن ماه تعطیل رسمی است که روز شنبه قبل از آن بین دو تعطیلی قرار می‌گیرد. امسال سال کبیسه است و اسفند ماه ۳۰ روزه است.

در حالی که بیست و نهم اسفند ماه سه شنبه و روز تعطیل رسمی است و چهارشنبه سی‌ام اسفند ماه بین تعطیلی روز اول فروردین ماه و آخرین روز تعطیل سال است. با احتساب این روزها ۱۳۰ روز تعطیل در سال ۹۱ وجود دارد که ۳۵ درصد کل ۳۶۶ روز این سال را تشکیل می‌دهد.

حتما ادامه مطلب را ببینید


تاریخ: چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:تعطيلي, تعطيلات,
ارسال توسط علی جعفرزاده

نشریه هفتگی کیکر آلمان در سایت اینترنتی خود خبر تصادف علی دایی را برای مخاطبان خود منتشر کرد.
این نشریه نوشت: «ستاره پیشین ایران در بوندس لیگا آلمان در یک حادثه رانندگی با خودرو دچار آسیب دیدگی سنگین از ناحیهسر شد. دایی ۴۲ ساله پس از انجام یک بازی خارج از خانه در لیگ ایران در شهر اصفهان، درحال رانندگی با خودروی خود به سمت تهران بود که خودروی‌اش واژگون شد.»
سایت پاتوق۹۸ : این نشریه همچنین اعلام کرد پس از انجام یکسری معالجات اولیه وی مطابق نظر پزشکان برای ادامه بهبودی به تهران منتقل می شود.
روزنامه الاتحاد امارات نیز این اتفاق را در شماره روز یکشنبه (امروز) برای خوانندگانش درج کرد. این نشریه نوشت: «پس از یک بازی خارج از خانه در اصفهان، علی دایی که اکنون مربی تیم راه آهن تهران است در حال رانندگی به سمت تهران بود که خودروی اش واژگون شد و از ناحیه سر دچار مصدومیت شد، اما خوشبختانه پس از انجام معالجات اولیه خوشبختانه خطری وی را تهدید نمی کند.»
روزنامه لوپاریزین فرانسه نیز از جمله نشریاتی بود که خبر این رویداد را برای مخاطبانش به طور کوتاه درج کرد.
ستاره پیشین تیم ملی ایران و جهان روز گذشته در نزدیکی کاشان دچار سانحه رانندگی شد که به بیمارستانی در کاشان جهت انجام مداوا انتقال یافت. وی که اکنون وضعیت رضایت‌بخشی دارد، به تهران منتقل شده است.

حتما ادامه مطلب را ببینید


تاریخ: دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:بازتاب, علي دايي,
ارسال توسط علی جعفرزاده

پیش بینی هواشناسی برای ۱۳ فروردین

مدیر کل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: آسمان اکثر استان‌های کشور ۱۳ فروردین مصادف با روز طبیعت صاف یا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود و استان تهران نیز در این روز آسمانی صاف و نیمه‌ابری دارد.
.
.
.

مدیر کل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: آسمان اکثر استان‌های کشور ۱۳ فروردین مصادف با روز طبیعت صاف یا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود و استان تهران نیز در این روز آسمانی صاف و نیمه‌ابری دارد.

سایت دهكده سرگرمي: عبدالرضا امیدوار شهری در گفت‌‌وگو با فارس در خصوص وضعیت هوای کشور ۱۳ فروردین (روز طبیعت) اظهار داشت: آسمان استان تهران روز سیزدهم فروردین مصادف با روز طبیعت صاف و نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: آسمان استانهای آذربایجان شرقی صاف تا نیمه‌ابری، آذربایجان غربی نیمه‌ابری با رگبار، اردبیل کمی ابری، نیمه‌ابری با بارش پراکنده، اصفهان صاف و کمی ابری، البرز صاف و نیمه‌ابری و ایلام صاف و کمی ابری است.

امیدوار شهری افزود: همچنین آسمان استان بوشهر صاف، کمی ابری با ورزش باد، چهارمحال و بختیاری صاف و کمی ابری، خراسان شمالی صاف و نیمه‌ابری با افزایش ابر و رگبار، خراسان رضوی و جنوبی صاف و نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: آسمان استان‌های خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، قم، کردستان، کرمان و کرمانشاه صاف و کمی ابری خواهد بود.

امیدوار شهری ادامه داد: آسمان استان‌های سیستان و بلوچستان صاف نیمه ابری، فارس صاف نیمه‌ابری با ورزش باد، کهگیلویه و بویراحمد صاف کمی ابری، گلستان، گیلان و مازندران کمی ابری تا نیمه‌ابری، لرستان و مرکزی صاف کمی ابری، هرمزگان صاف کمی ابری با وزش باد و همدان و یزد صاف و کمی ابری پیش‌بینی می‌شود.

حتما ادامه مطلب را ببینید


تاریخ: شنبه 12 فروردين 1391برچسب:پیش بینی هواشناسی برای ۱۳ فروردین,
ارسال توسط علی جعفرزاده

خبر جدید از سرقت اموال علی دایی

گفته می شود اموال علی دایی که حدود 5 میلیون تومان ارزش دارد پس از تصادف وی به سرقت رفته است. به گزارش اوج نیوز،همچنین گفته می شود ساعت شخصی وی نیز به سرقت رفته است. پلیس در حال بررسی این قضیه است. خودروی پرادو دایی ساعت 20:30 دقیقه دیشب در كيلومتر 8 ورودي شهر بادرود در آزاد راه نطنز – كاشان به علت سرعت زياد واژگون شد

علی دایی شب گذشته بر اثر واژگونی خودروی شخصی‌اش دچار سانحه شده و در بیمارستان شهید بهشتی سمنان بستری شد و سپس تحت عمل جراحی قرار گرفت. وی عصر امروز با یک دستگاه آمبولانس و تحت مراقبت‌های ویژه به تهران منتقل شد تا 48 ساعت دیگر تحت نظر پزشکان باشد.

علی دایی در هنگام ترک بیمارستان شهید بهشتی از مردم کاشان به خاطر همدردی هایشان تشکر ویژه‌ای کرد و گفت: هر چه دارم از مردم است و خدا را شکر می‌کنم که همیشه این مردم هستند که من را مورد لطف خود قرار می‌دهند.

حتما ادامه مطلب را ببینید


تاریخ: یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:خبر جدید از سرقت اموال علی دایی,
ارسال توسط علی جعفرزاده

در این چند روز گذشته بزرگ‌ترین زلزله گزارش شده تنها زلزله صبح امروز بود و هیچ نشانه‌ای از فعال شدن گسل و خط زلزله در این مناطق و در حوالی تهران حکایت نمی‌کند.
فارس: مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران از وقوع 12 رشته زلزله امروز صبح در کشور خبر داد.

از صبح امروز جمعه 18 آذر 13 رشته زلزله در نقاط مختلف کشور رخ داد که اولین زلزله در ساعت 11 دقیقه بامداد در اسفراین استان خراسان شمالی و آخرین زلزله در ساعت 13:49 در لامرد استان فارس روی داد.

این رشته زلزله‌ها به ترتیب در اسفراین خراسان شمالی با 2.6 ریشتر، اسفراین خراسان شمالی 2.6 ریشتر، آرادان سمنان 3.3 ریشتر، رودهن تهران 3.1ریشتر، بندرمقام هرمزگان 3.8 ریشتر، گاوبندی هرمزگان 4.9 ریشتر، گاوبندی هرمزگان 3.4 ریشتر، اشکنان فارس 3.2 ریشتر، گاوبندی هرمزگان 3.4 ریشتر، گاوبندی هرمزگان 3.9 ریشتر، بهاباد یزد 2.5 ریشتر و لامرد فارس 3.1 ریشتر روی داده است.

مسئولان امداد و نجات اعلام کرده‌اند که این رشته زلزله‌های امروز خسارات جانی و مالی نداشته است.

براساس این گزارش، یک کارشناس زلزله‌شناسی در مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران از طبیعی بودن زلزله به وقوع پیوسته صبح امروز در منطقه رودهن در حوالی شهر تهران خبر داد و گفت: در این چند روز گذشته بزرگ‌ترین زلزله گزارش شده تنها زلزله صبح امروز بود و هیچ نشانه‌ای از فعال شدن گسل و خط زلزله در این مناطق و در حوالی تهران حکایت نمی‌کند.

وی افزود: در دو روز گذشته بزرگ‌ترین زلزله‌های گزارش شده بیشتر مربوط به حوالی گاو‌بندی در استان هرمزگان و اسفراین با شدت 4.5 و 4.9 ریشتر گزارش شده است.

این کارشناس زلزله‌شناسی ادامه داد: روزانه متوسط بین ۳۰ تا ۵۰ زلزله در کشورمان به وقوع می‌پیوندد. زلزله‌هایی که گزارش می‌شوند غالباً بالای ۳ ریشتر هستند.

حتما ادامه مطلب را ببینید


تاریخ: سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:جزئیات 12زلزله امروزایران,
ارسال توسط علی جعفرزاده

دبير ستاد حوادث غيرمترقبه كشور در گفت‌وگو با فارس:
زلزله امروز انرژي گسلهاي تهران را تخليه كرد

خبرگزاري فارس:دبير ستاد حوادث غيرمترقبه كشور با تاكيد بر اين كه تهران از كانون زلزله فاصله زيادي دارد و جاي نگراني نيست‌،گفت: زلزله عصر امروز به نفع تهران بوده و انرژي گسلهاي تهران را تخليه كرده‌است.

خبرگزاری فارس: زلزله امروز انرژي گسلهاي تهران را تخليه كرد

حسين باقري در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس در پاسخ به اين سوال كه چرا اين زلزله به نفع تهران بوده است، گفت: وقوع اين زلزله باعث تخليه انرژي گسلهاي تهران و كاهش خطر وقوع زلزله از تهران به عنوان كانون حادثه مي شود. وي افزود: خوشبختانه زلزله اصلي عبور كرده و مشكل جدي وجود ندارد اما پس‌لرزه‌ها ادامه دارد. *آماده‌باش كامل عوامل پليس در شهر تهران سرهنگ مهدي احمدي رئيس مركز اطلاع‌رساني پليس تهران نيز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس گفت: كليه عوامل و يگان‌هاي نيروي انتظامي جهت برقراري نظم و امنيت در حالت آماده‌باش قرار دارند. وي افزود: در پي وقوع زمين لرزه در تهران، حضور مردم در پارك‌ها و فضاي باز افزايش يافته و لذا كليه نيروهاي پليس جهت برقراري نظم و امنيت خانواده‌ها به حالت آماده‌باش در شهر حضور دارند. وي گفت: خانواده‌هاي تهراني در صورت بروز هرگونه مشكل امنيتي، انتظامي و پليسي مراتب را به پليس 110 تهران اعلام يا به مأموران مستقر در پارك‌ها گزارش كنند.

حتما ادامه مطلب را ببینید


تاریخ: سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:زلزله امروز سه شنبه 1390/12/16,
ارسال توسط علی جعفرزاده

 

مشترک گرامی، ضمن تبریک، شما برنده یک خط تلفن همراه و یک دستگاه گوشی شده‌اید. لطفا برای هزینه پست هدیه خود مبلغ 150 هزار ریال به شماره حساب زیر واریز کنید.

 

به نظر شما این پیامک غیرواقعی، شوخی یا کلاهبرداری است یا ممکن است حقیقت داشته باشد؟…………

 

حتما ادامه مطلب را ببینید

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 28 بهمن 1390برچسب:اس ام اس, کلاهبرداری, 150, میلیونی, تومانی,
ارسال توسط علی جعفرزاده
حتما ادامه مطلب را ببینید

ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:حرکت ,پهلوانانه, مهدوی کی,ا و علی کریمی,
ارسال توسط علی جعفرزاده

 

1مشرق نیوز: هواپیمای بدون سرنشین RQ-170 آخرین محصول دفتر طراحی پیشرفته Skunk works از شرکت لاکهید مارتین است. یکی از اسین هواپیماهای  بدون سرنشین روز یکشنبه در اطراف کاشمر توسط یگان های پدافند هوایی ایران مورد اصابت قرار گرفته است.
پهباد “RQ-170 ” پرنده بدون سرنشینی است که مدتها در کشور افغانستان در حمایت از عملیات نیروهای ناتو در سکوت عمل می کرد. این هواپیما برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ میلادی به صورت عملیاتی وارد خدمت نیروهای مسلح آمریکا شد و به شکل مخفیانه به عملیات در افغانستان پرداخت.

در سال ۲۰۰۷ میلادی اولین تصاویر این هواپیما در پایگاه هوایی قندهار منتشر شد . بنا بر اطلاعات منتشر شده و با توجه به عدم دسترسی نیروهای طالبان به سیستم های راداری، هدف از مستقر کردن این پرنده پیشرفته در کشور افغانستان انجام عملیات های شناسایی و جاسوسی بر فراز حریم هوایی دو کشور ایران و پاکستان است.

گزارشاتی هم از حضور این هواپیما در کشور کره جنوبی به منظور رصد فعالیتهای موشکی کره شمالی وجود دارد.

بنا بر اظهارنظر مقامات آمریکایی در جریان حمله نیروهای آمریکایی به پاکستان به منظور از بین بردن اسامه بن لادن رهبر شبکه تروریستی القاعده ، این هواپیمای بدون سرنشین تصاویر زنده ای از فراز محل اقامت بن لادن به کاخ سفید ارسال کرده و همزمان مشغول شنود مکالمات ارتش پاکستان بوده است.

با توجه به پنهانکاری مسئولین آمریکایی در مورد این پرنده اطلاعات دقیقی در مورد توانایی های این پرنده،مشخصات پروازی و محموله قابل حمل توسط این پرنده بدون سرنشین منتشر نشده است.

در یک نگاه کلی RQ-170 یک بال پرنده شبیه به طرح بمب افکن پنهان کار B-2 نیروی هوایی آمریکا است که به منظور انجام عملیات های شناسایی بر فراز حریم هوایی متخاصم طراحی شده است.

حتما ادامه مطلب را ببینید


ارسال توسط علی جعفرزاده

 

 

(( مكان اين زلزله تقريبي حوالي آمريكاي لاتين و يا آمريكاي جنوبي و حوالي كشور پرو مي باشد اين امكان وجود دارد كه اين زلزله باعث نابودي قسمت اعظمي از كشور پرو شده و حوادث زيست محيطي خطرناكي بوجود آورد همانند ژاپن و انفجار نيروگاههاي هسته اي اين كشور با تشكر نويسنده و پيش بيني كننده سيد عباس صولتي 1390/10/27 در اين روز تعيين مكان زلزله فاش شده است بين ساعات 16:17 تا 23:40 

 
 
(( تاريخ پيش بيني زلزله آينده از زمان زلزله تركيه كه رخ داده است براي آينده در نظر گرفته شده است تاريخ ثبت رخداد زلزله تركيه و تاريخ ثبت پيش بيني آينده يكي در نظر گرفته شده ميخواهيم ببينيم آيا در اين مورد ما با در نظر گرفتن مدت شش 6 ماه براي زلزله آينده آيا درست عمل كرده ايم يا خير با توجه به اينكه جدا از خودم امروزه شما هم شاهد اين مطلب من خواهيد بود (( 20011/10/23 گرينويچ ساعت 10:41:21 و به زمان ايران 1390/08/01 و ساعت 14:11:21 روز يكشنبه ))(( زمان پيش بيني من براي زلزله شديد ديگر احتمالاً آخرين روزهاي فروردين يعني 29 فروردين تا 1391/02/09 يعني سال آينده خواهد بود البته اينرا نگفتم كه بي توجه و بي خيال باشيد نه بلكه ميخواهم بشما بگويم شما وقت را از دست ندهيد تلاش كنيد تا زمان هست براي نجات خود و خانواده عزيز خود تلاش كنيد يا زندگي خود را ايمن كنيد تا بتوانيد در ميدان خطر در امنيت بسر ببريد يا از خطر فرار كنيد تا خطر مرگ وقت و زمان را از دست شما نگرفته كه شما را محكوم به مرگ كند براي نجات خود و عزيزانتان تلاش كنيد تا محكوم مرگ نگرديد متشكرم صولتي ))
 

پيش بيني زلزله بسيار شديد 7.5+ و 8.0 يا (9.0و 10) ريشتري براي جهان تا شش 6 ماه ديگر البته اين زلزله بسيار شديد براي ايران نخواهد بود و در ايران رخ نخواهد داد اين زلزله از تاريخ رخداد زلزله شديد تركيه آغاز شده است يعني از تاريخ (( 20011/10/23 گرينويچ ساعت 10:41:21 و به زمان ايران 1390/08/01 و ساعت 14:11:21 روز يكشنبه )) و جهان بايد منتظر زلزله بسيار شديد ديگري باشد تاريخ و اطلاعات زلزله تركيه  

Earthquake 7.3,7.6 or (8.0),(10) R in the 17 km (10 miles) NNE (32°) from Van, Turkey
MAP 7.2 2011/10/23 10:41:21 38.628 43.486 20.0 EASTERN TURKEY
16 km (9 miles) NNE of Van, Turkey
118 km (73 miles) N of Hakkari, Turkey
127 km (78 miles) SSE of Agri (Karakose), Turkey
929 km (577 miles) E of ANKARA, Turkey
 
با توجه به تاريخ زلزله (( 20011/10/23 گرينويچ ساعت 10:41:21 و به زمان ايران 1390/08/01 و ساعت 14:11:21 روز يكشنبه )) از رخداد زلزله تركيه تا شش 6 ماه بعد جهان وقت دارد كه تلاش كند تا از فاجعه مرگبار زلزله بطوري در امان بماند و هر حدود شش 6 ماه يك زلزله شديد از زلزله هاي خاص رخ خواهد داد كه اين زلزله از زلزله هاي نادر جهان خواهد بود زمان اين زلزله هاي ثابت نبوده و متغير است بنابر اين نميشود زمان دقيقي را برايش مشخص كرد البته اين زلزله ها بر اساس علوم خاص قابل رديابي و پيش بيني هستند

منبع:http://sas3836741955.blogfa.com/

حتما ادامه مطلب را ببینید


تاریخ: یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط علی جعفرزاده

 

زلزله 5.1 ريشتري 23 كيلومتري كيلان، 35 كيلومتري آرادان،37 كيلومتري دماوند،تهران را لرزاند

۱ ۱۳۹۰-۱۱-۲۱ ۱۲:۲۹:۳۸.۶ ۳۵.۵۶ N ۵۲.۴۲ E ۱۲ ۴.۷ كيلان، تهران ۲۲ IGUT شکل موج 

 

تاريخ وقوع زلزله: 
جمعه، 21 بهمن 1390 در 12:29:38 
(وقت محلي - تهران)

2012-02-10 08:59:38
 (
UTC)
بزرگي زلزله: 
۴.۷
نوع بزرگي: 
Mn 
موقعيت رومركز زلزله: ۳۵.۵۶ شمالي و ۵۲.۴۲ شرقي
عمق: ۱۲
عدم قطعيت مكاني: ۰.۸۷+/- كيلومتر در جهت شمالي - جنوبي
۱.۱۱+/- كيلومتر در جهت شرقي - غربي
منطقه: 
استان تهران 
فاصله‌ها: 
23 كيلومتري كيلان، تهران 
35 كيلومتري آرادان، سمنان 
37 كيلومتري دماوند، تهران 

93 كيلومتري تهران، تهران 
منبع: 
موسسه ژئوفيزيك، دانشگاه تهران

1 AKL SPZ 2012/02/10 09:01:31.6 0.48 1310 -813 464 1.0 582 48 77.0 E 0.0 4.7
2 ALA SPZ 2012/02/10 09:00:02.1 0.32 844218 -424765 419453 1.0 68 -84 31.0 NE 4.7 4.7
3 ANJ SPZ 2012/02/10 09:00:23.3 0.4 101466 -53433 48033 1.0 136 -87 94.0 E 4.5 4.7
4 BAF SPZ 2012/02/10 09:02:30.0 0.92 2846 -1517 1329 1.0 528 48 146.0 SE 4.5 4.7
5 CHK SPZ 2012/02/10 09:01:55.4 0.52 8738 -4010 4728 1.0 411 48 153.0 SE 4.6 4.7
6 DMV SPZ 2012/02/10 08:59:51.7 0.16 2058960 -1135326 923634 1.0 35 -78 273.0 W 0.0 4.7
7 FIR SPZ 2012/02/10 08:59:51.7 0.28 2821908 -1472394 1349514 1.0 32 -76 73.0 E 4.3 4.7
8 GAR SPZ 2012/02/10 09:01:28.4 0.72 8265 -3968 4297 1.0 351 48 186.0 S 4.4 4.7
9 GLO SPZ 2012/02/10 09:00:37.6 0.4 80355 -42519 37836 1.0 165 59 50.0 NE 4.6 4.7
10 GZV SPZ 2012/02/10 09:00:43.6 0.32 58055 -30984 27071 1.0 219 48 295.0 NW 4.7 4.7
11 IL5 SPZ 2012/02/10 09:00:29.6 0.48 99752 -53416 46336 1.0 171 59 258.0 W 4.7 4.7
12 KLH SPZ 2012/02/10 09:00:54.4 0.4 64196 -39681 24515 1.0 260 48 197.0 S 5.0 4.7
13 LAS SPE 2012/02/10 08:59:59.1 0.2 695088 -396127 298961 1.0 53 -82 112.0 E 0.0 4.7
14 MHD SPZ 2012/02/10 09:00:30.4 0.28 153960 -76652 77308 1.0 159 59 276.0 W 4.8 4.7
15 PIR SPZ 2012/02/10 09:01:23.2 0.52 15716 -6449 9267 1.0 349 48 204.0 SW 4.7 4.7
16 PRN SPZ 2012/02/10 09:00:05.8 0.32 419309 -175067 244242 1.0 76 -85 355.0 N 4.5 4.7
17 QAM SPZ 2012/02/10 09:00:49.9 0.36 131832 -53568 78264 1.0 219 48 205.0 SW 5.1 4.7
18 RAZ SPZ 2012/02/10 09:00:47.7 0.52 105108 -50417 54691 1.0 227 48 266.0 W 5.0 4.7
19 SAD SPZ 2012/02/10 09:01:54.5 0.6 6864 -3627 3237 1.0 421 48 163.0 S 4.5 4.7
20 SHM SPZ 2012/02/10 09:00:07.2 0.44 557637 -260382 297255 1.0 83 -85 70.0 E 4.7 4.7
21 VRN SPE 2012/02/10 09:00:18.1 0.28 169848 -97032 72816 1.0 89 -86 225.0 SW 0.0 4.7
22 ZEF SPZ 2012/02/10 09:01:11.1 0.4 13573 -7345 6228 1.0 296 48 182.0 S 4.4 4.7

 

حتما ادامه مطلب را ببینید


ارسال توسط علی جعفرزاده

 

هزار مسافر گرفتار برف در محور تربت حیدریه - مشهد اسكان داده شدند

تربت حیدریه - معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری تربت حیدریه گفت: بیش از هزار مسافری كه در محور تربت حیدریه _ مشهد گرفتار برف و سرما شده بودند در اماكن عمومی اسكان داده شدند.

1390/11/16 - 17:09

'سیف الله محمدی' روز شنبه درگفتگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: همچنین 20 دستگاه خودرو كه در محدوده گرماب، سرهنگ و رباط سنگ تا تربت حیدریه جا مانده بودند با تلاش راهداری، هلال احمر و پلیس راه رباط سنگ از زیر برف و كولاك بیرون كشیده شده و سرنشینان آنها از مرگ حتمی نجات یافتند.

وی گفت: هلال احمر تربت حیدریه 700 تخته پتو و مواد خوراكی بین این افراد توزیع كرده است.

او اظهار داشت: این مسافران به دلیل شدت بارش برف و عدم امكان ادامه سفر در راه مانده بودند كه در منطقه عمومی رباط سنگ و مساجد شهرستان تربت حیدریه اسكان داده شدند.

معاون فرماندار تربت حیدریه افزود: افراد اسكان یافته، سرنشینان خودروهایی بودند كه با زن و فرزند بر اثر بارش برف، بوران و كولاك شدید از دیشب در این محورها گرفتار شده بودند.

رییس اداره راه و ترابری تربت حیدریه دیشب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا جاده تربت حیدریه - مشهد را به دلیل بارش برف سنگین؛ یخزدگی و توفان مسدود اعلام كرده بود.

بر اساس اعلام پلیس راه این جاده صبح امروز بازگشایی شد.

حتما ادامه مطلب را ببینید


ارسال توسط علی جعفرزاده

 

تبريك         تبريك برد پرسپوليس رو به همه ي پرسپوليسي هاي هاي عزيز و گل تبريك ميگم

 

تسليت مخصوص براي استقلالي ها

راه هايي كه براي استقلالي ها كار ساز است

راه هايي براي آرامش بعد از دربي:

3-لطفا دوش آب سرد رو جدي بگيريد .  با اين كار امكان داره سرما بخوريد امابهتراز داشتن روح نا آرام و اشك ريختن است.

2-اگه از دوش گرفتن صرف نظر كرديد سرتون رو يه 2 يا 3 ساعتي رو زير شير آب بگيريد.با اين كار يكم آروم ميشيد.

3-بريد يه جاي خلوت و تا ميتونيد گريه كنيد.با اين كار يه مقداري آروم ميشيد

4-در غير اين صورت شروع كنيد به فحش دادن پرسپوليسي ها.

اينه روش تاثير گذار ترين روشه.

اميدوارم با راه حل ها بتونيد خودتون رو تخليه كنيد.

و در آخر مجددا به همه پرسپوليسي ها اين برد رو تبريك ميگم.

يه چيزي يادم رفت: خواهش ميكنم بعد از باخت گوشي ها رو خاموش نكنيد.

خودتون بگين اين درستهكه من به 13تا استقلالي زنگ بزنم و پيام بدم اون موقع2 تا جواب بدن.

 

حتما ادامه مطلب را ببینید


ارسال توسط علی جعفرزاده

 

در سپتامبر 2009م. در آمریکا شرکت سهامی داروسازی فایرز و شرکت های زیر مجموعه ی آن ، موافقت به پرداخت 3/2 میلیارد دلار جریمه به دلیل تبلیغ غیر مجاز برای داروهای تولیدی خاص آن شرکت کردند.

از مجموع این رقم شرکت فایرز 195/1 میلیارد دلار آن را پرداخت کرده که بالاترین مبلغ جریمه ی پرداختی در تاریخ آمریکا است.

حتما ادامه مطلب را ببینید


تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب: جریمه بالا رقم,
ارسال توسط علی جعفرزاده

 

بارش برف و باران در نیمه غربی ایران 13\11\1390 10:21 AM   
بارش برف و باران در نیمه غربی کشور برخی از مدارس را تعطیل و محورهای برف گیر سردسیر را نیز مسدود کرد .
به گزارش واحد مرکزی خبر ،‌ بر اثر بارش برف و کولاک مدارس شهرستان سمیرم در اصفهان و برخی از مدارس قزوین امروز تعطیل شد.
ایستگاه هواشناسی شهرستان سمیرم نیز اعلام کرد : از روز سه شنبه تاکنون در شهر سمیرم بیش از 70سانتی متر و در ارتفاعات حدود یک متر برف باریده است.
قزوین روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین نیز اعلام کرد : همه مدارس مقاطع راهنمایی و دبیرستان شهرستان البرز و نواحی یک و دو شهرستان قزوین به علت بارش برف امروز تعطیل است .
کردستان 
تردد در مسیرهای مواصلاتی کردستان به علت بارش برف که از دیشب در استان آغاز شده با کندی صورت می گیرد .
کارشناس مرکز اطلاعات راه های کردستان گفت : تردد در 2 راهی بیجار ، مسیر سنندج - سقز و همه گردنه های استان اکنون فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است .
سقوط بهمن از ساعت 22 دیشب جاده هراز را مسدود کرده است . 
مازندران 
معاون راهداری اداره کل راه و ترابری مازندران گفت : به علت سقوط بهمن در گالری پلور این جاده بسته شد و چهار خودرو زیر بهمن قرار گرفت . 
آقای نجفی افزود : با تلاش نیروهای امدادی شامل راهداری ، پلیس راه و هلال احمر ، 10 سرنشین خودروهای پژو 206 ، کامیون ، نیسان و پیکان از زیر بهمن خارج شدند و تلاش برای پاکسازی این جاده ادامه دارد . 
وی با اشاره به اینکه بارش برف علاوه بر جاده هراز در دیگر جاده های کوهستانی استان همچون کیاسر - سمنان ، سوادکوه و کندوان ادامه دارد ، گفت : به علت احتمال ریزش بهمن این جاده تا اطلاع بعدی بسته است .
اردبیل راهداران سرنشینان 40 خوردو را که در جاده تازه احداث اردبیل - سرچم در برف و کولاک گرفتار شده بودند نجات دادند . 
رئیس اداره راه و ترابری کوثر گفت : به علت بارش برف و یخبندان ، تردد در محورهای برف گیر شهرستان هم اکنون تنها با زنجیر چرخ و داشتن امکانات ایمنی میسر است. 
شهر کرد 
ارتفاع برف در شهرستان کوهرنگ مهمترین کانون بارشی چهار محال و بختیاری به 30 سانتیمتر رسید .
آقای سامانی افزود : از فردا با ریزش هوای سرد شمالی هشت تا 12 درجه دمای هوای استان کاهش می یابد .
 زنجان 
محور قیدار - ابهر و قیدار - زنجان در استان زنجان به علت کولاک و بارش برف از ساعت 5 صبح امروز مسدود شد.
همچنین پلیس راه کشور اعلام کرد : هموطنانی که قصد تردد از مناطق کوهستانی و سرسیر دارند با رعایت کامل ایمنی ،‌ زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند
هموطنان می توانند برای آگاهی بیشتر با مراجعه به وب سایت این مرکز به آدرس www.iran141.irو همچنین تماس با شماره تلفن های 88926668 و 84498666‎ از آخرین وضع راههای کشور مطلع شوند.
 شماره پیامک 1000141 نیز برای معرفی مسیر مناسب بین شهرهای مبدا و مقصد (با وارد کردن کد تلفن مبدا‏‏‎ٌ، فاصله‏‏‎ٌ و کد تلفن مقصد )آماده پاسخگویی است .
 
حتما ادامه مطلب را ببینید


تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:بارش برف و باران در نیمه غربی ایران,
ارسال توسط علی جعفرزاده

 

سلام دوستان عزيز اميدوارم كه حالتون خوب باشه  و شاد باشين

من اين خبر رو در تاريخ 2بهمن 1390توي وبلاگم گذاشته بودم

و به دليل سوالات متعدد شما عزيزان دوباره اين مطلب رو توي وبلاگم ميذارم

پس از پيام هايي با اين مزمون كه خبرت تكراري بود نذاريد

و من از صحت اين خبر هيچي نميدونم


من این خبرو خوندم و برام جالب بود....برای همین برای شما هم گذاشتم که بخونید!


امروز خبری روی خروجی سایتهای خبری رفت که همه رو به خصوص من شوکه کرد خبر این بود

 


ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه





و در ادامه خبر اومده بود که فعلا بین این دو نامزد شدن تا به هم دیگه محرم بشند و بعد تمام

شدند درسشان باهم دیگه ازدواج کنند.

از انجایی که ما یک اشنایی تقریبا خیلی نزدیک با خانواده ترلان پروانه داشتیم ومن دختر ایشون رو میشناختم از

این خبر

خیلی ناراحت شدم چون ترلان تازه 14 سالش شده و امسال کلاس سوم راهنمایی هستش(میتونید تو وبلاگش

ببینید) پسره هم که بیوگرافیش رو خوندم فقط 17 سالشه و هنوز دهنش بوی شیر میده واقعا از این خبر متاسف

شدم و زود اومدم خونه و به مادرم اطلاع دادم که جریان از این قراره مادرم هم ناراحت شد البته

به خاطر خودش که چرا اونو دعوتش نکردند و بهش خبری ندادند واسه همین زود به موبایل مادر ترلان زنگ زد

که گوشیش خاموش بود بعد به خونشون زنگ زد و بعد چندین بار بلاخره موفق شدیم و مادرش گوشی رو برداشت

بعد احوال پرسی مادرم جریان رو پرسید و مادرش خیلی ناراحت جواب داد بعد پخش این خبر از صبح تمام فک و

فامیل و همسایه و دوستان ترلان به خونه زنگ زدند و شروع به گله مندی از ما کردند ما نمیخواستیم این خبر

پخش بشه و یه صیغه محرمیت کوچک بود همین فقط نوعی نشانده هم بشن ولی همه فکر کردند ما عروسی

گرفتیم و فعلا هردو اونها بچه هستند(ارسلان و ترلان) همچنین مادرش به مادر من گفتش که بعد سریال تا ثریا

خانواده ارسلان قاسمی به خواستگاری اومده و به اصرار اونها تن به این کار دادند و فکر نمیکردیم که این خبر

رسانه ایی بشه حتی تو مراسم فقط خانواده ما با خانواده اونها بود و هیچ کسی تو مراسم نبوده که خبر رو پخش

کنه و حالا چه کسی این خبر رو پخش کرده خدا میدونه.....

خلاصه بعد تماس تلفنی سعی کردم با ارسلان نیز تماس بگیرم و خواستم شمارشو از ترلان بگیرم تا باهاش

صحبت کنم و بهش تبریک بگم که ترلان گفت ارسلان گوشی خودش رو خاموش کرده و جواب کسی رو نمیده...

دوستان به نظر من که کار خوبی کردند
حتما ادامه مطلب را ببینید


تاریخ: یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه,
ارسال توسط علی جعفرزاده

 

 

images

سی تی پاتوق، دروازه بان تیم پرسپولیس در رختکن این تیم پس از بازی مقابل صنعت نفت مورد انتقاد شدید سرمربی و کاپیتان این تیم قرار گرفت.

بر اساس برخی اخبار علی کریمی که پس از بازی پیراهن خود را با پیراهن یکی از بازیکنان صنعت نفت عوض کرده بود،در رختکن پیراهن صنعت نفت را به سمتی پرتاب کرد که معمارزاده نشسته بود و با بیان جملاتی نسبت به عملکرد او انتقاد کرد.

 

مصطفی دنیزلی هم به شکل مشابه تندترین انتقادات را از معمارزاده انجام داد.

 

به نظر می رسد با جدایی علیرضا حقیقی مشکلات پرسپولیس درون دروازه مضاعف شده است

حتما ادامه مطلب را ببینید


تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:معمار زاده در رختکن مورد حمله قرار گرفت,
ارسال توسط علی جعفرزاده

 

خودزنی به سبک قلعه نویی + عکس


 
سرمربی تیم تراكتورسازی به دلیل از دست رفتن فرصت های متعدد تیمش خودزنی كرد. در پی از دست رفتن دو موقعیت تک به تک برای تیم تراکتورسازی توسط سیاوش اكبرپور،‌ امیر قلعه‌نویی از ناراحتی خود زنی کرد.

nf00076666-1.jpg
حتما ادامه مطلب را ببینید


تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:خود زنی به سبک قلعه نویی ,
ارسال توسط علی جعفرزاده

امروز خبری روی خروجی سایتهای خبری رفت که همه رو به خصوص من شوکه کرد خبر این بود

 


ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه


 


و در ادامه خبر اومده بود که فعلا بین این دو نامزد شدن تا به هم دیگه محرم بشند و بعد تمام

شدند درسشان باهم دیگه ازدواج کنند.

از انجایی که ما یک اشنایی تقریبا خیلی نزدیک با خانواده ترلان پروانه داشتیم ومن دختر ایشون رو میشناختم از

این خبر

خیلی ناراحت شدم چون ترلان تازه 14 سالش شده و امسال کلاس سوم راهنمایی هستش(میتونید تو وبلاگش

ببینید) پسره هم که بیوگرافیش رو خوندم فقط 17 سالشه و هنوز دهنش بوی شیر میده واقعا از این خبر متاسف

شدم و زود اومدم خونه و به مادرم اطلاع دادم که جریان از این قراره مادرم هم ناراحت شد البته

به خاطر خودش که چرا اونو دعوتش نکردند و بهش خبری ندادند واسه همین زود به موبایل مادر ترلان زنگ زد

که گوشیش خاموش بود بعد به خونشون زنگ زد و بعد چندین بار بلاخره موفق شدیم و مادرش گوشی رو برداشت

بعد احوال پرسی مادرم جریان رو پرسید و مادرش خیلی ناراحت جواب داد بعد پخش این خبر از صبح تمام فک و

فامیل و همسایه و دوستان ترلان به خونه زنگ زدند و شروع به گله مندی از ما کردند ما نمیخواستیم این خبر

پخش بشه و یه صیغه محرمیت کوچک بود همین فقط نوعی نشانده هم بشن ولی همه فکر کردند ما عروسی

گرفتیم و فعلا هردو اونها بچه هستند(ارسلان و ترلان) همچنین مادرش به مادر من گفتش که بعد سریال تا ثریا

خانواده ارسلان قاسمی به خواستگاری اومده و به اصرار اونها تن به این کار دادند و فکر نمیکردیم که این خبر

رسانه ایی بشه حتی تو مراسم فقط خانواده ما با خانواده اونها بود و هیچ کسی تو مراسم نبوده که خبر رو پخش

کنه و حالا چه کسی این خبر رو پخش کرده خدا میدونه.....

خلاصه بعد تماس تلفنی سعی کردم با ارسلان نیز تماس بگیرم و خواستم شمارشو از ترلان بگیرم تا باهاش

صحبت کنم و بهش تبریک بگم که ترلان گفت ارسلان گوشی خودش رو خاموش کرده و جواب کسی رو نمیده...

دوستان به نظر من که کار خوبی کردند

 

 

من كه اي خبر رو شنيدم خيلي خوشحال شدم

حتما ادامه مطلب را ببینید


تاریخ: یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه,
ارسال توسط علی جعفرزاده

حتما ادامه مطلب را ببینید


تاریخ: شنبه 1 بهمن 1390برچسب:نقشه زلزله خراسان رضوی,
ارسال توسط علی جعفرزاده

درازترین کلوچه  برنجی جهان

انجمن هتل داران ویجایاوادا ( Vijayawada ) در هند با ۳۰ سر آشپز از هتل های گوناگون این شهر درازترین کلوچه برنجی جهان را با درازای ۱۱٫۶ متر و پهنای ۳۹ سانتی متر درست کردند.

 

درازترین کلوچه برنجی جهان

حتما ادامه مطلب را ببینید


تاریخ: جمعه 1 دی 1390برچسب:درازترین کلوچه برنجی جهان,
ارسال توسط علی جعفرزاده

 

زلزلهدر مشهد و نيشابور به بزرگي 7/5ريشتر در ساعت 16:5:51رخ داد

زلزله شهرهای نیشابور و مشهد مقدس را لرزاند. دقایقی پیش زلزله شهر مشهد و حوالی آن به‌ویژه‌ شهرستان طرقبه را لرزاند.
 

خبر همشهری آنلاین حاکی از این که لرزه‌های این زلزله در نیشابور در مشهد و سبزوار نیز بروز کرده است.

این زلزله 5.5 ریشتری ساعت چهار و پنج دقیقه امروز پنجشنبه 29 دی 1390 رخ داد و خوشبختانه تا این لحظه هیچ تلفات جانی در بر نداشته است.

ساعت وقوع این زمین لرزه 16 و پنج دقیقه و مرکز آن 10 کیلومتری شهر نیشابور اعلام شده است.

این زلزله در عرض جغرافیایی 29/36 و طول جغرافیایی 84/58 رخ داد و هنوز از خسارات احتمالی آن گزارشی در دست نیست .

این زلزله در شهرهای مشهد، نیشابور ، چناران سبزوار و مناطقی نظیر داورزن شهرستان سبزوار نیز احساس شده است.

 

حتما ادامه مطلب را ببینید


تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:زلزله در مشهد و نيشابور,
ارسال توسط علی جعفرزاده
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد